Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní průzkumy a návrh opatření - Lipůvka
Londin, Filip ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravními průzkumy a sledováním dat o dopravní situaci na silnici I/43 (Lipůvka), křižovatky I/43 x II/379 (Blansko) a I/43 x I/379 (Drásov). Cílém této práce je analyzovat současný stav, zjistit časové ztráty, vedlejší přínosy a negativa. Kvalifikovaně odhadnout náklady a objektivně navrhnout uvažované možné opatření.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.
Psychická pracovní zátěž vybrané skupiny všeobecných sester
Setničková, Monika ; Jirkovský, Daniel (vedoucí práce) ; Haluzíková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na percepci psychické pracovní zátěže sester pracujících u lůžka na standardním oddělení Interní kliniky UK 2.LF a FN Motol, Chirurgické kliniky UK 2.LF a FN Motol a na III. chirurgické kliniky UK 1.LF a FN Motol. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na definici povolání všeobecné sestry a na role, které zastává. Další oddíl popisuje definici pojmů psychická zátěž a stres a s tím související druhy zátěže, příznaky a průběh stresu, zvládání a předcházení stresu. Následně jsou popsány somatické a psychické potíže způsobené chronickým stresem. Na závěr teoretické části je uveden syndrom vyhoření, který představuje nejhorší následek dlouhodobého působení stresu na zdravotní sestru. Empirická část bakalářské práce prezentuje výsledky dotazníkového šetření provedeného u zdravotních sester na již zmíněných klinikách ve FN Motol. Dotazníkové šetření bylo provedeno za pomoci standardizovaného Meisterova dotazníku, který zjišťuje percepci psychické pracovní zátěže. Cílem bakalářské práce bylo přinést poznatky z provedeného dotazníkového šetření a navrhnout zlepšení dané problematiky. Dále provést skupinovou a individuální diagnostiku psychické pracovní zátěže a vyhodnocení subjektivního vnímání psychické pracovní zátěže vybrané skupiny všeobecných sester. Cílem bylo...
Dopravní průzkumy a návrh opatření - Lipůvka
Londin, Filip ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravními průzkumy a sledováním dat o dopravní situaci na silnici I/43 (Lipůvka), křižovatky I/43 x II/379 (Blansko) a I/43 x I/379 (Drásov). Cílém této práce je analyzovat současný stav, zjistit časové ztráty, vedlejší přínosy a negativa. Kvalifikovaně odhadnout náklady a objektivně navrhnout uvažované možné opatření.
Psychická pracovní zátěž vybrané skupiny všeobecných sester
Bayarmagnai, Uyanga ; Jirkovský, Daniel (vedoucí práce) ; Dorková, Zlatica (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na percepci psychické pracovní zátěže sester nemocnici Královské Vinohrady. Teoretická část práce je věnovaná teoretickým poznatkům souvisejícím s řešenou problematikou, a to zejména pracovní zátěži všeobecných sester s důrazem na psychickou pracovní zátěž a její subjektivní vnímání. Empirická část bakalářské práce přináší výsledky vlastního výzkumu, který byl lednu 2019. Vlastního šetření se zúčastnilo 96 Záměrem práce bylo získat přehled o míře subjektivního vnímání pracovní zátěže všeobecných sester. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že respondentky uváděly negativně prožívání pracovní zátěže v souvislosti s časovou tísní. Z výsledku faktorové analýzy vyplynulo, že u respondentek nebyly překročeny hranice ve vztahu k populační normě pro ženy, a proto k projevům přetížení, monotonie a nespecifickým faktorům nedochází. Při individuální diagnostice bylo zjištěno, že většina respondentek, a to 69,79 % (n=67), prožívalo psychickou zátěž přiměřeně. 30,21 % (n=29) respondentek prožívalo zátěž příznivě a nikdo z respondentek psychickou zátěž neprožíval nepříznivě. Z hlediska o zjištěno, že všechny respondentky pociťují přiměřenou zátěž, při které není pravděpodobné ovlivnění zdraví, subjektivního stavu a výkonnosti. Přesto, že použitá metodika práce neumožnuje zobecnit výsledky,...
Network Performance Optimization
Grenar, David
It is necessary to monitor the usage of network resources within the network, and provide the solution in order to avoid network congestion problems. Based on it, a real-time network traffic analysis followed and optimization of the performance benefits. Paper will implement solution of congestion problems with packets, which are processed in RouterOS. This method will combine with mangle, firewall rules, so that we can manage the internet connection to our network ideally, and prioritize the connection packet that we want to get priority in size as we need.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Influence of renewable energy sources on transmission networks in Central Europe
Málek, Jan ; Janda, Karel (vedoucí práce) ; Zeynalov, Ayaz (oponent)
Tato práce se zaměřuje na vysvětlení vlivu obnovitelných zdrojů na přenosové sítě ve střední Evropě. Nejprve jsou popsány energetické a přenosové soustavy středoevropských států. Na základě této analýzy jsou pak identifikovány tři klíčové problémy, které přispívají k přetížení a destabilizaci sítí. Patří mezi ně (i) nedostatečná přenosová kapacita mezi severním a jižním Německem, (ii) politika Energiewende a (iii) existence německo-rakouské obchodní zóny. Pro posouzení těchto dopadů na přenosové sítě byl využit model ELMOD. Jsou porovnány dva scénáře vývoje pro rok 2025, a to na základě čtyř reprezentativních týdnů roku 2015. První scénář se zaměřuje na efekt Energiewende na přenosové sítě, druhý poté vynechává odstavení jaderných elektráren a posuzuje tak pouze dopady zvýšené produkce elektřiny ze slunečních a větrných zdrojů. Výsledky ukazují, že vyšší přítok energie ze solárních a větrných elektráren zvyšuje bilanci výměn a celkový transport mezi jednotlivými oblastmi TSO. Stejně tak roste i průměrné zatížení linek a volatilita toků. Klíčovým přispěvatelem k nárůstu volatility jsou solární elektrárny; větrné elektrárny jsou pak identifikovány jako hlavní příčina kruhových toků. Nakonec je zjištěno, že odstavení německých jaderných elektráren významným způsobem nepřispívá ke zhoršování zmíněných problémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.